سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  اخبار - ۩ تاظهور ۩
اسلام را چنان وصف کنم که کس پیش از من نکرده است . اسلام گردن نهادن است و گردن نهادن یقین داشتن ، و یقین داشتن راست انگاشتن ، و راست انگاشتن بر خود لازم ساختن ، و بر خود لازم ساختن انجام دادن ، و انجام دادن به کار نیک پرداختن . [نهج البلاغه]
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

کل بازدیدها
172267
بازدیدهای امروز
3
بازدیدهای دیروز
49
درباره خودم
اخبار - ۩ تاظهور ۩
۩ طلبه ی جوان ۩
یک طلبه،که طلبه بودنش رو خیلی دوست داره و بهش افتخار می کنه.امام زمانش رو هم دوست داره گر چه تا حالا نتونسته از خودش راضی نگرش داره...اما سعی می کنه، البته با دعای خیر شما. شعارم در زندگی اینه «خواستن توانستن است.» التماس دعا.
لوگوی وبلاگ
اخبار - ۩ تاظهور ۩
آرشیو مطالب
حرف دل
شبهات
تازه ها
خاطره
اخبار
دانلود
داستان
شعرهای خادمة المهدی
حدیث
پاییز 1385
پیوندهای روزانه

در گذشت آیت الله یثربی! [108]
۞ متن کامل قرآن مجید [266]
خبر گزاری رسا نیوز [197]
۩ باحاج آقـــا ۩ [165]
[آرشیو(4)]

لحظه ی ارتباط با خدا
لینک دوستان

ضد وهابیت
از نـــور
سـایت پـیامبــر اعــظـم (ص)
سایـت صلوات(ختم صلوات)
بانک عکس دفاع مقـدس
مسجد مقدس جمکران
جهان اندیشه خداست
سایت احـمدی نـژاد
تخریبچی دوران
لینک باکس نور
طلبه امروزی
بیقرارظهور
ایــران 22
گل دختر
کشکول
لاهـــوت
تاریخ قرآن
علوم قرآنی
سایت سلـدوز
زیارت عشق
کشکول جــــوانی
فاطمه یاس علـــی
در محضر قرآن و عترت
دین اسلام و سوالات جدید
دلتنگی های یک طلبه
جهنم مطلوب
طلبه علوم دینی
آرامش در قــرآن

لوگوی دوستان





جستجو در وبلاگ
 :جستجو
وقت طلاست قدر آن را بدان
نوای وبلاگ
اشتراک در خبرنامه
 
va3ki2akonam آیدی من
تا ظهور
1majnon.parsiblog.com

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن ۩ مبارکه!! سه شنبه 85 آبان 2  ساعت 4:2 صبح

 


 حرف دل نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن ۩ عکس‏های راهپیمایی روز قدس در قم! شنبه 85 مهر 29  ساعت 1:0 صبح

رمضان آمد و تو را با خود نیاورد و می دانم او را با خود می برد و تو نیز می آیی.
گفتیم می آیی
و شانه هایت را پناه گریه های مستضعفان خواهی کرد و غربت تیره‏ی دستان قدس را به آشیانه‏ی چشمانت می پذیری.
ولی افسوس که جباران زمان دیوار جور بر خانه‏های ویران شده‏ی قدس کشیده اند.
قدس را آزاد خواهد کرد و آخرین جمعه‏ی رمضان فریاد را فریاد خواهیم کرد تا حبس عصرها را با تو آزاد کنیم.در بهاری ترین آدینه، کوچه های رحمت را به امید آمدنت و سرزمین های اشغال شده‏ی قدس را به لطفِ کَرمت آذین میبندیم،تا با آمدنت تارو پود انتظار از هم بگسلی و دیار نام آشنای حضرت دوست را که رد پنچه‏ی شیطانیان اسیر است ازاد کنی. روح خسته  مان در هیاهوی ناامنی فقط تو را می خواند... قدس را گرفته اند تا بر گرفتنش آیین مسیح را در زیر گل و لای جور و ستم مدفون کنند ، تا حوارییون دوران را به اسارت ابدی دعوت کنند.
حال که نیامدی و با ما به استقبال رمضان نرفته‏ای
، بیا و قلب‏های خسته مان را تسکین بده تا بتوانیم در زیر بیرق عدالتت بدرقه‏ی راه رمضان باشیم...« خدایا هر آیینه ظهورش را نزدیک و نزدیک تر بگردان»
راهپیمایی عظیم و غرور آفرین امت همیشه در صحنه‏ی ایران بار دیگر مشتی محکم بر دهان این سه رژیم پلید( آمریکا و اسرائیل و انگلیس) زد.

در زیر شاهد گزارشی تصویری از راهپیمایی مردم مومن و روزه دار شهر قم هستیم.
برای دیدین عکس ها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید.
در این راهپیمایی وبلاگ نویسان دینی نیز حضور سبزی داشتند.

ادامه مطلب...

 اخبار نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن واکنش شدید مراجع شیعه شنبه 85 شهریور 25  ساعت 11:59 عصر

واکنش شدید مراجع تقلید شیعه به گستاخی یک رهبر مسیحی

در پی تکرار اظهارات آغازکننده جنگ‌های صلیبی از سوی یک رهبر مسیحی، مراجع تقلید شیعه در واکنش‌های شدیداللحنی، اظهارات وی را بی‌ارتباط با روح اسلام دانستند.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، صبح امروز، شنبه، آیت‌الله وحید خراسانی در درس خارج اصول خود، طی سخنانی در دفاع از حقانیت اسلام و در پاسخ به توهین پاپ، با بی‌منطق خواندن پاپ و دینی که او از آن تبعیت می‌کند به گوشه‌هایی از عقاید بدون منطق و تحریف شده مسیحیت مجعول اشاره کرده و در نهایت از پاپ سؤال کردند، با توجه به این عقاید، آیا اسلام دین بی‌منطق است یا مسیحیتی که شما به آن اعتقاد داری؟

ایشان در درس خارج فقه خود در عصر امروز هم در این باره صحبت خواهد کرد.

آیت‌الله فاضل لنکرانی نیز، با صدور پیامی از سخنان ناسنجیده رهبر کاتولیک‌ها درباره اسلام اظهار تعجب و تاسف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی‌ رسا، متن کامل بیانیه آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی درباره اظهارات پاپ بندیکت شانزدهم درباره اسلام بدین شرح است:
«سخنان و اتهامات بی‌اساس پاپ که بر حسب ظاهر رهبری بخشی از مسیحیان را عهده‌دار است، موجب تعجب و رنجش و نگرانی شدید گردید.

مع‌الاسف آنچه را که بیان نموده به هیچ وجه با منطق و روح اسلام سازگاری ندارد و این امر، حاکی از آن است که چنین مطالبی را یا به او دیکته نموده‌اند و یا آن‌قدر نسبت به دین مبین اسلام جاهل و بی‌اطلاع است که باید برای پیروان او تأسف خورد.

در شرایطی که رهبران ادیان آسمانی باید با هشیاری خود در دام استعمارگران و جنگ طلبان قرار نگیرند، این سؤال اساسی مطرح است که چرا چنین اتهام‌های واهی و بی‌اساس و دور از خرد و تاریخ را مطرح ساخته است؟ آگاهان به تاریخ ادیان و خبیران به فنون مقدس به خوبی می‌دانند که امروزه، مهم‌ترین دلیل معتبر بر اساس مسیحیت و سایر کتب و پیامبر آسمانی آن، اسلام و قرآن کریم است. ما از ایشان دعوت می‌کنیم تا مدتی در مدارس دینی و در خدمت اسلام شناسان واقعی، زانوی ادب زده و آگاهی خود را نسبت به این دین تحصیل نماید. ما برای ایشان به راحتی اثبات می‌کنیم که دین اسلام، دین رحمت و عطوفت است و از آیه‌های همیشه درخشان قرآن کریم و از مهم‌ترین محکمات این کتاب آیه شریفه «کتب علی نفسه الرحمه» است.

ادامه مطلب...

 اخبار نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن ظریفترین ساخته‌های بشر سه شنبه 85 شهریور 21  ساعت 7:20 عصر

عکس هایی بی نظیر از ریز ترین ساخته های دست بشر،اگه نبینی از دستت رفته!؟

خودم از این عکس ها خوشم اومد گفتم شما هم ببینید بد نیست. موفق باشد.

نقل از خبر گزاری آفتاب

آفتاب: تکنولوژی نانو دیگر نه فقط در «های‌تک» که حتی در تفریح و عروسک بازی کودکان نیز دامان خود را گسترده کرده است. حدود یک دهه از عصر ریزپردازنده‌ها و میکرو ارگانایزرها گذشته است. اکنون وسوسه بشر به هنرنمایی در عرصه میکروسکوپیک به عروسک‌ها و ماکت‌ها کشیده شده و خودنمایی می‌کند...

برای دیدن ادامه عکس ها اینجا کلیک کنید.

 


 اخبار نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن روابط دختر و پسر جمعه 85 شهریور 10  ساعت 1:8 صبح

عوامل زمینه ساز در ایجاد روابط نا سالم میان دختر و پسر

ابتدا بایستی مراد و منظور از واژه رابطه فهمیده شود و سپس معیار و ملاک ما از اینکه به مجموعه‌ای از روابط سالم و به مجموعه‌ای دیگر ناسالم می‌گوییم چیست؟

رابطه واژه‌ای عربی است که در معنای تماس و وصل شدن به کار می‌رود و در گفتار روزمره به مجموعه‌ای از رفتارهایی اطلاق می‌شود که در تماس با یکدیگر ابراز می‌کنیم.

رابطه و برقراری آن با دیگران فی نفسه محکوم به فساد و تباهی نیست و این، هدف و مقصود نهایی و غایی طرفین است که صفت سالم یا ناسالم بودن را به همراه خواهد داشت. این نکته را هم باید متذکر شد که در جوامع مختلف، بنا به نوع فرهنگ و آداب و رسوم و آموزه‌های ملی، تعاریف مختلفی از روابط سالم و ناسالم ارائه می‌شود.

در این نوشتار سعی بر این است تا عوامل زمینه ساز در ایجاد روابط ناسالم میان دختر و پسر مورد بررسی قرار گیرد. این عوامل را می‌توان در چهار بخش طبقه‌بندی کرد:

1- عوامل درونی و روانی: این عوامل به شرط وجود سایر عوامل، می‌تواند موجبات برقراری روابط ناسالم را فراهم نماید. تفاوت در حالات روحی و روانی و اخلاقی دختران و پسران و علایق و خواسته‌های آنان می‌تواند باعث بروز روابط ناسالم میان این دو شود. تفاوت درونی دیگری که می‌توان نام برد قوه شهوت نهفته در نهاد آدمی است که فی‌نفسه نیروی محرک مثبتی است به این جهت که باعث جذب دو جنس می‌شود و دلیلی است برای رابطه مثبت و زندگی مشترک؛ اما همین نیروی مثبت اگر در جهت نیل به هوسرانی قرار گیرد، تبدیل به بلایی خانمانسوز می‌گردد که نمونه آن در همه جوامع یافت می‌شود.

2- عوامل اجتماعی: عوامل اجتماعی را به دلیل اهمیت خانواده به عنوان یک اجتماع کوچک و مهمترین اجتماع در رشد و تربیت افراد به دو بخش تقسیم می کنیم: الف) عوامل خانوادگی ب) سایر عوامل اجتماعی

                                                                    ادامه مطلب...

 اخبار نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن ماهواره جمعه 85 مرداد 27  ساعت 5:3 عصر

ماهواره، آره خودشه قاتل فرهنگ ها ،انسان ها و ... به نظر من اگه قرار باشه یه روز  برا اشیاء دادگاه تشکیل بدن باید ماهواره رو به عنوان تروریست جهانی اعدام کنن. به نظر شما کسی که این آلت قتل رو ساخته خودش در این فاجعه کشتار عزت نفس انسان ها شریک نیست؟؟!!  خودت قضاوت کن اگه شما قاضی بودی.... چه حکمی برای ماهواره صادر می کردی؟

اما خدا رو شکر  امروزه هستن کسانی که این مجرم رو دستگیر کنن و به سزای عملش برسونن .

این هم گزارش تصویری از جمع آوری ماهواره ها

ادامه عکس ها رو از ایـــنجا ببینید.


 تازه ها نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن عکس های بازگشت به لبنان پنج شنبه 85 مرداد 26  ساعت 10:26 عصر

آوارگی هم بد دردیه آدم خونش رو، رو سرش خراب کنن واقعا چه حالی می تونه داشته باشه؟!!

اما این تلخی وقتی از بین می ره که بعدش یه بازگشت شیرین و رویایی در انتظارش باشه. حالا این اتفاق برای مردم لبنان رخ داده و اونا سربلند و با نشاط تر از گذشته به خونه هاشون برمی گردن ولی.... اینم یادت باشه که اونا  خیلی چیز ها رو برای بدست آوردن این لحظه ها از دست دادن.

 تو هم حاضری  ... تموم هستیت رو برای ملتت فدا کنی؟؟؟!!!

این هم عکس های غرور آفرین بازگشت به لبنان

برای دیدن ادامه عکس ها اینجا کــــلیک کنید.

 

 


 تازه ها نظر بده دعات کنم  ( )

نویسنده مطالب :   ۩ طلبه ی جوان ۩  

عنوان متن بازسازی جنوب لبنان پنج شنبه 85 مرداد 26  ساعت 4:25 صبح

مرحبا بر فرزندان سید حسن نصر الله

دلیر مردان حزب الله بعد از شکـــست خفــت بار اسرائیل و عقب راندن او اکـــنون به یـاری مــردم آمده اند و به باز سازی جنوب لبنان پرداخته اند.

این مردان آهنین  با اراده خویش به جهان عرب اثبات کردند که اسرائیل شکست پذیر است ومسلمان وشیعه یعنی

هیهات من الذلـة

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ده‌ها هزار لبنانی پس از بازگشت به روستاهای ویران خود در شرق و جنوب این کشور و نیز جنوب بیروت (معروف به ضاحیه)، خانه‌های خود را در وضع آسیب دیده یا به کلی ویران یافتند.
روز دوشنبه همزمان با برقراری آتش بس در لبنان، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله طی پیامی تلویزیونی قول داد که به آوارگان جنگ در بازسازی خانه هایشان کمک کند و به آنها برای یک سال هزینه اجاره منزل و خرید اثاثیه پرداخت می‌شود.
به گزارش آسوشیتد پرس، نصرالله گفت 15 هزار خانه طی جنگ ویران شد و قول وی برای ایفای نقش در عملیات بازسازی نیز می‌تواند پس از پیروزی در جنگ، بر محبوبیت و وجهه او بیفزاید.
حزب‌الله به همین منظور مدرسه‌ای را در بیروت برای ثبت نام آوارگان اختصاص داده و ماموران ثبت نام با گرفتن مشخصات مراجعه کنندگان، میزان خسارات وارده به خانه‌های آنها را یادداشت می‌کنند.
فعالیت‌های خدمات اجتماعی حزب‌الله یکی از دلایل اصلی وفاداری هواداران آن و حمایت مردم لبنان است. هزینه بازسازی جنوب لبنان صدها میلیون دلار برآورد شده و به گفته یکی از مسئولان ثبت نام تنها در بیروت 190 خانه بکلی ویران شده و 90 خانه شدیداً آسیب دیده‌اند.
وی افزود کسانی که خانه‌شان بکلی ویران شده برای یک سال هزینه اجاره خانه دریافت می‌کنند و کسانی که بخشی از خانه شان آسیب دیده یا هزینه مرمت آن را دریافت می کنند و یا حزب الله برای انجام این کار کارگرانی اعزام می کند.
همچنین حزب الله برای جلوگیری از سرقت از خانه های آسیب دیده برخی خیابان های منطقه ضاحیه را مسدود کرده و به ساکنان آنها مجوز عبور داده است.

منبع خبرmoqavemat.ir


 تازه ها نظر بده دعات کنم  ( )

 

: ۩ تاظهــور ۩ دوستدار شما طلبه ی جوان